A rap community for all skill levels.
 
FAQHomeHG Raps PortalRegisterLog inVote For Us @ Top.25

Share | 
 

 Whats Good?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
F.A.M.E.
Fresh Meat
Fresh Meat


Number of posts : 24
Age : 29
Location : Da 619
Mood : Focused
Points : 0
Registration date : 2008-12-01

Battle Record
Wins: 0
KO Wins: 0
Losses: 0

PostSubject: Whats Good?   Mon 01 Dec 2008, 11:43 am

I see some familiar faces up in here (East Renegade, EvenOdds, Kris Cocain).. Noticed somebody by the name of "HomeGrownRaps" registered on my forum... My bad on the bann (Bans been removed by the way), I'm expectin some faggot from another forum to try to hack or spam my shit in the next couple of days so I banned to make sure HomeGrownRaps was an actual forum and not the dude that is goin to be tryin to fuck w/ my site.
Back to top Go down
View user profile
Madeye
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 496
Age : 41
Location : Here and now.
Mood : Predatorial
Points : 1
Registration date : 2008-10-24

Battle Record
Wins: 4
KO Wins: 2
Losses: 1

PostSubject: Re: Whats Good?   Mon 01 Dec 2008, 7:36 pm

lmao....

Certainly won't be me.
Welcome to HGR, Fam.

Hope you stick around and bring what you got
into this community. Give feed get feed - you know the dealz.

Stay up.
One ['1]
Back to top Go down
View user profile http://homegrownraps.5forum.net/
Tha Kid
Admin
Admin


Number of posts : 264
Age : 37
Location : New York
Mood : Hungry
Points : 0
Registration date : 2008-10-28

Battle Record
Wins: 1
KO Wins: 1
Losses: 2

PostSubject: Re: Whats Good?   Mon 01 Dec 2008, 8:40 pm

lol...ill be a man about it, it was me lol Cool.....dont worry i wasnt tryna hack ur site or nothin lol

buh anyways....welcome to HGR hope to see ya staying active
Back to top Go down
View user profile
Madeye
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 496
Age : 41
Location : Here and now.
Mood : Predatorial
Points : 1
Registration date : 2008-10-24

Battle Record
Wins: 4
KO Wins: 2
Losses: 1

PostSubject: Re: Whats Good?   Mon 01 Dec 2008, 9:25 pm

LOLz.
Back to top Go down
View user profile http://homegrownraps.5forum.net/
Kris Kokain
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 394
Age : 29
Location : Kingston, ON., Canada
Mood : Carnivorous
Points : 0
Registration date : 2008-11-04

Battle Record
Wins: 3
KO Wins: 2
Losses: 1

PostSubject: Re: Whats Good?   Tue 02 Dec 2008, 11:18 am

welcomes FAME.. dude right hurr is cool... stay active.. hola at Madeye bout that affiliation.. shit would be dope to actually get done lol... cuz this the dude i was settin us up wit an affiliation before.. haha
Back to top Go down
View user profile
F.A.M.E.
Fresh Meat
Fresh Meat


Number of posts : 24
Age : 29
Location : Da 619
Mood : Focused
Points : 0
Registration date : 2008-12-01

Battle Record
Wins: 0
KO Wins: 0
Losses: 0

PostSubject: Re: Whats Good?   Thu 04 Dec 2008, 9:56 am

^ word, tell dude to get @ me about that.
Back to top Go down
View user profile
east renegade
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 164
Age : 26
Location : east coast
Mood : alright
Points : 0
Registration date : 2008-11-07

Battle Record
Wins: 2
KO Wins: 2
Losses: 1

PostSubject: Re: Whats Good?   Sun 11 Jan 2009, 3:02 pm

sup, welcome fame
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Whats Good?   

Back to top Go down
 
Whats Good?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Good antispam programs.
» Good Friday
» Lots of GOOD news lately!!
» Ajalon - This Good Place
» whats on 21/12/2012 ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Homegrown Raps :: ~ Front Room ~ :: Introductions-
Jump to: